Goddag til frøken tø

WTF !!!!… Er det kun mig at det fuldstændig kommer bag på at vi nu må begynde at køre i vores biler ? Jeg har ethundredeogsytten små projekter på Buick’en der skulle have været fikset inden sæsonstart, Jeg må hellere pisse ud i garagen og se om den står der stadig hvor jeg stillede den i september.

Jeg stiller lige det billede fra sidste år her :

Be careful - meetingseason slowly approching!

Be careful - meetingseason slowly approching!

 “Nå hvor fanden lagde jeg de der ring/gaffel nøgler i tommer?… hvor lang tid tager mon UPS express?…. FY FAN !! jeg tror sku jeg gav næsten 11 kroner literen for den benzin der er i tanken… nå jeg når det nok, se hvor lavt gærdet er der henne!”

Skriv en kommentar

Filed under Danske Nyheder

Skriv et svar

