Gammelnok ?

Føtteda’… og det endda på årets sidste dag! Det forekommer mig lidt uvirkeligt at der allerede er gået et år siden jeg satte mig her ved computeren og sagde til mig selv, nu det nu hvis det skal blive til noget.

No comment🙂

Jeg vil starte dette 1 års jubilæum med et par statistiske betragtninger, bare for at få alt det kedelige af vejen før jeg vil komme med et par anbefalinger hvis man godt kan lide det gennemgående tema i denne blog:

Der har siden første indlæg 31/12 2008 været 189 blogindlæg, det er jeg selv rimelig tilfreds med da jeg havde satset på éet hver anden dag i gennemsnit. Min dårlige samvittighed har godt nok plaget mig en gang imellem, når der er gået lidt for meget “virkelighed” i mit liv. Indlæggene med de største “seertal” har alle et politisk tema som gennemgående profil. Naturligvis er den skandaløse beslutning fra Skat om at arbejde ud fra en ny definering af en 24 år gammel retssag, helt ude i skoven, især når Skat ikke har hverken værdier eller præmiser, at ligge til grund for deres beslutninger. Blandt andet derfor ligger Toldsagen nok øverst på hitlisten, skarpt forfulgt af en anden sag der tog bilejerne med bukserne nede, gulplade sagen. En lille hilsen til vores seneste statsminister, har dog også været fantastisk besøgt.

Jeg kan ud fra statestikkerne se, at der er en del der abbonerer på denne blog via deres RSS nyhedslæser, så de på den måde får besked når der sker noget nyt. Der er naturligvis også nogle der er ramlet ned i min blog ved at Google. Her indtil sidst på året der har det foretrukne søgeemne været den yndige Danica Patrick. Lige nu er hun skubbet helt ned på en 4. plads, og i top finder man i stedet den danske Hot Rod helt John Olesen, efterfulgt af noget så utraditionelt som “PT Cruiser Limo“, hmmm den forstår jeg ikke helt, så heller granske nr. 3, Ashley Force Hood

Så alt i alt er det egentlig gået meget godt, jeg har fået mange postive tilkendegivelser, besøgstallene er rigtig fine og i konstant stigning, så hvis i vil med så tager vi sguda en runde til?

Skriv en kommentar

Filed under Bare for sjov, Danske Nyheder, Generelt, Medier

Skriv et svar

