Sommerkøreplanen

Det kan umuligt være at jeg er den eneste i kongeriget, der på denne smukke nærmest forårsagtige første sæsondag er begyndt at skimte en solrig sæson i horisonten, vel?

Masser af biler på en varm sommerdag, er i klar?

2010 ser ud til at byde på et væld af herlige arrangementer for ejere af klassiske køretøjer. Med så mange fede arrangementer i støbeskeen er der slet ikke nogen grund til at blive hjemme. Lad os få slidt på noget asfalt i år🙂

Jeg har samlet det bedste fra FDA’s træfkalender, og sammen med andre offentliggjorte datoer, placeret dem i en alternativ træfkalender der indeholder de bedste arrangementer som sommeren 2010 kan byde på.  Kalenderen kan downloades via dette link (højreklik – vælg gem som…) husk der efter at printe ud og placere på køleskabet i øjenhøjde. 

Som sagt så indeholder kalenderen de bedste arrangementer fra FDA, sammen med en lang række andre arrangemneter fra DVK og andre uafhængige, alle er dog nogle som efter min opfattelse vil give dig og din familie de største muligheder for en god oplevelse, især hvis de opleves iført gammel bil.

3 kommentarer

Filed under Arrangementer, Danske Nyheder

3 responses to “Sommerkøreplanen

  1. Hej med dig.

    Er stor tilhænger af din side og har også opfordret alle medlemmer i min Club at følge alle dine fede indlæg. Men kan se at der ikke er noget nyt i et stykke tid, er det fordi der er sommerferie?

    Mvh. Flemming fra white trash car club.

  2. johnnybgoodedk

    Tak for din feedback Flemming, og tak for roserne!
    Jeg kan kun beklage at der ikke har været plads til min blog på den prioritetsliste der har været opført her på min kontorpind i forårs og sommer månederne!

    Som du selv har set på ovenstående træfliste så har der været rigtig mange træf og andre arrangementer at køre til i år, men nu er det lige som at det ebber lidt ud, så jeg vil med baggrund i din opfordring her, prøve at sætte lidt fut i denne blog igen.

  3. Pingback: Vi prøver igen « The Road Blog

Skriv et svar

