Weekendturen

Han: Skaa-at, var det ikke en noget med en lille smuttur ud af landet en weekend?

Hun: Jo da det lyder skam dejligt, hvor skal vi tage hen?

Han: Ja jeg havde tænkt måske til Stuttgart!

Hun: Øh Stuttgart, hvad sker der lige der?

Han: Jamen der er… der kan man… der har faktisk altid… det kunne være rigtigt hyggeligt, bare dig og mig!

Hun: Det tror jeg da du har ret i, skal jeg finde et sted at bo?

Han: Næ overlad du bare trygt alle detaljerne til mig, så skal jeg nok sørge for det!

Hun: Hvor er du altså fantastisk romantisk!

Til dig og den eneste ene!

 V8 Hotel i Stuttgart, fra Cardomain Blog via Hooniverse

Skriv en kommentar

Filed under Bare for sjov, Generelt, Kunst

Skriv et svar

